Porozmawiaj z
konsultantem
  • Dokonaj wyboru tematu rozmowy
  • Podaj swoje dane kontaktowe

Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem w ciągu 24 godzin.

  • Preferencyjne kredyty dla Każdego
    Karta mobilna
    01/06/2018

    Bank w telefonie? TAK! Teraz to możliwe


    Bank Spółdzielczy w Przysusze nieustannie się rozwija i dba aby wdrażać do oferty innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają życie. Miło jest nam poinformować, że z dniem 01.06.2018r. wprowadzamy do oferty dla klientów indywidualnych  kartę mobilną Visa (karta HCE)! Dzięki tej karcie możesz w wygodny i szybki sposób płacić za swoje zakupy w sklepie stacjonarnym, bez konieczności wyjmowania karty płatniczej ze swojego portfela. Dlaczego tak? Bo dzięki karcie mobilnej Visa masz ją w swoim telefonie!


    HCE (Host Card Emulation)  to system płatności zbliżeniowych. Dzięki tej technologii możesz płacić zbliżeniowo swoim telefonem i nie musisz wiązać się żadną umową z operatorem GSM. Zapomnij o tradycyjnej plastikowej karcie i płać za zakupy swoim smartfonem!
     
    Produkt dedykowany dla klientów, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań pozwalających na szybkie realizacje płatności za dokonywane zakupy czy usługi.  To oferta skierowana również do grupy ludzi młodych posiadających smartfony i chętnie korzystających z nowinek technologicznych. Posiadaczem karty mobilnej może być każdy posiadacz rachunku (ROR) dla osób fizycznych, już od 13 roku życia!  Karta mobilna Visa (HCE) ma charakter globalny. Karta umożliwia dokonywanie płatności zarówno w kraju jak i za granicą, poprzez terminale z funkcją zbliżeniową, dlatego płatności przy użyciu karty mobilnej Visa (HCE) są nowoczesne i wygodne!


    PRZEWODNIK PO PORTFELU SGB
    Dodatkowe informacje uzyskasz również w każdej placówce Banku Spółdzielczego w Przysusze.

    CO NALEŻY ZROBIĆ ABY MÓC PŁACIĆ KARTĄ MOBILNĄ VISA?
    Należy posiadać:

    • rachunek ROR w Banku Spółdzielczym w Przysusze lub w którejś z jego jednostek,
    • telefon z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 4.4 i obsługą NFC
    • oraz zamówić kartę w placówce Banku oferującego produkt. Po złożeniu wniosku, a następnie podpisaniu umowy, karta mobilna VISA może być zainstalowana w telefonie.
    • W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Bankiem Spółdzielczym w Przysusze.


    ZALETY PŁATNOŚCI MOBILNEJ

    • płatności w czasie rzeczywistym, w ciągu kilku sekund, szybko i sprawnie,
    • bezpieczne i wygodne płatności w sklepach stacjonarnych umożliwiających płatności zbliżeniowe,
    • bez połączenia z Internetem w momencie płatności,
    • dostępne dla telefonów obsługiwanych przez wszystkich operatorów telefonii komórkowej, bez względu na rodzaj usługi,
    • łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku,
    • możliwość dokonywania transakcji w kraju i zagranicą,
    • brak debetu na rachunku-wszystkie transakcje realizowane są w oparciu o saldo,
    • brak konieczności noszenia portfela bo przecież karta debetowa jest w Twoim telefonie!

    BEZPIECZEŃSTWO

    • przed wgraniem aplikacji zainstaluj na swoim telefonie oprogramowanie antywirusowe i aktualizuj je na bieżąco, ponadto zaleca się ustawienie blokady ekranu telefonu (PIN, wzór lub odcisk palca),
    • karta pozostaje cały czas w rękach posiadacza,
    • możliwość ustawienia PIN zabezpieczającego dostęp do aplikacji Portfel SGB,
    • możliwość wyłączenia płatności automatycznych,
    • konieczność potwierdzenia PINem transakcji powyżej 50 PLN.

    W przypadku zgubienia lub kradzieży telefonu, należy niezwłocznie zastrzec kartę mobilną. Kartę można zastrzec dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu:

    • z kraju – tel. (22) 515-31-50,
    • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.

    KORZYŚCI

    • wygodne płacenie telefonem bez konieczności noszenia portfela,
    • możliwość płacenia w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale akceptujące karty zbliżeniowe Visa, zarówno w kraju jak i za granicą,
    • każda transakcja dokonywana jest w oparciu o środki pieniężne dostępne na rachunku bankowym użytkownika,
    • dokonywanie szybkich płatności zbliżeniowych poprzez odblokowanie ekranu telefonu i zbliżenie telefonu do terminala akceptującego karty zbliżeniowe Visa – powyżej kwoty 50 zł konieczne potwierdzenie numerem PIN,
    • możliwość wypłacania gotówki z bankomatów po udostępnieniu odpowiednich urządzeń,
    • rozwiązanie niezależne od operatorów telefonii komórkowej,
    • brak konieczności posiadania karty SIM NFC lub umowy z operatorem telefonii komórkowej,
    • historia transakcji w Portfelu SGB (do 30 dni wstecz).

    JAK Z NIEJ KORZYSTAĆ

    • Płatności zbliżeniowe są możliwe na telefonach z najpopularniejszym na rynku systemem Android ™ (wersja 4.4 lub wyższa) i modułem NFC.
    • Zainstaluj aplikację mobilną Portfel SGB dostępną w sklepie Play.
    • Płatność odbywa się bez połączenia z Internetem. Wystarczy włączyć komunikację NFC w ustawieniach telefonu i wybrać aplikację Banku Portfel  SGB jako domyślną dla płatności zbliżeniowych.
    • Aby zapłacić, wystarczy odblokować telefon i przyłożyć go do terminala. Płatność mobilna jest równie szybka jak płatność kartą zbliżeniową.
    • Płać za swoje zakupy – do kwoty 50 zł bez potwierdzania numerem PIN. W przypadku płatności powyżej 50 zł zostaniesz poproszony o wprowadzenie PIN-u do karty na terminalu.

    KARTĄ MOBILNĄ MOŻESZ DOKONYWAĆ

    • płatności zbliżeniowych w punktach handlowo usługowych,
    • wypłaty gotówki w bankomatach obsługujących funkcjonalność zbliżeniową,
    • wypłacać gotówkę w ramach usługi cash back na terenie kraju.

    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    • Czy muszę mieć rachunek w Banku, aby móc posiadać kartę mobilną Visa?

                 Karta mobilna Visa to debetowa karta wydawana do rachunku osobistego. Aby była możliwość wydania karty, należy posiadać rachunek ROR w Banku.

    • Jakie wymogi musi spełniać urządzenie mobilne, aby można było zainstalować kartę mobilną Visa?

                 Warunkiem wydania i zainstalowania karty  mobilnej Visa jest posiadanie

      • telefonu NFC pozwalającego na instalację karty mobilnej Visa;
      • systemu operacyjnego Android w wersji min. 4.4.,
      • pobranie aplikacji Portfel SGB ze sklepu Google Play.
    • Czy mogę posiadać dwie różne karty mobilne w jednym urządzeniu mobilnym?

                 Nie. W jednym telefonie może funkcjonować w jednym czasie tylko jedna karta mobilna Visa.

    • Czy mogę posiadać jedną kartę mobilną Visa  w dwóch różnych telefonach?

                Nie. Jedną kartę mobilną Visa można posiadać wyłącznie w jednym telefonie.

    • Co zrobić jeśli zgubie telefon?

                W przypadku zgubienia lub kradzieży telefonu, należy niezwłocznie zastrzec kartę mobilną. Kartę można zastrzec dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu:

    • z kraju – tel. (22) 515-31-50,
    • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50.
    • Czy korzystanie z karty mobilnej Visa jest bezpieczne?

                Korzystanie z karty mobilnej jest bezpieczne pod warunkiem zachowania przez posiadacza karty/użytkownika karty podstawowych zasad bezpieczeństwa. Karta mobilna działa analogicznie jak inne karty zbliżeniowe wydawane w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim . Podczas dokonywania płatności urządzenie mobilne pozostaje cały czas w Twoich rękach. Wszystkie transakcje dokonywane są w oparciu o środki dostępne na rachunku. Płatności do kwoty 50 zł realizowane są bez konieczności potwierdzenia numerem PIN, transakcje na kwotę wyższą niż 50 zł wymagają potwierdzenia numerem PIN. Ponadto istnieje możliwość dodatkowego zabezpieczenia samego telefonu i/lub aplikacji Portfel SGB dodatkowym kodem PIN.

    • Posiadam już kartę mobilną Visa i planuję zmianę telefonu. Czy moja karta będzie nadal funkcjonować?

                Dane karty mobilnej nie są zapisane na karcie SIM urządzenia mobilnego. Jeśli planujesz zmianę urządzenia, przyjdź do placówki Banku Spółdzielczego w Przysusze  po nowy identyfikator i kod aktywacyjny do Aplikacji SGB – Twoja karta mobilna Visa będzie działała na nowym telefonie.

    • Czy do dokonywania transakcji konieczny jest dostęp do sieci Internet w telefonie?

                Nie. Dostęp do sieci Internet w telefonie jest wymagany jedynie w celu instalacji karty na telefonie oraz podczas aktualizacji kluczy.

    • Ile transakcji mogę dokonać bez dostępu do sieci Internet?

                Bez dostępu do Internetu można dokonać 10 transakcji. Jeden klucz konieczny jest do dokonania jednej transakcji. Po dokonaniu 10 transakcji aplikacja Portfel SGB automatycznie ściągnie kolejne klucze, pod warunkiem, że telefon będzie mógł połączyć się z systemem przez Internet.  

    • Jak długo są ważne klucze w aplikacji Portfel SGB?

                Czas ważności kluczy wynosi 10 dni.

    • Po jakich kursach przeliczane są transakcje dokonane za granicą?

                Rozliczenie operacji dokonanych w walucie innej niż złoty, są przeliczane na złote przez i według kursów Visa - informacja o zastosowanym kursie jest dostępna na stronie www.visaeurope.com
                

                PRZEWODNIK PO PORTFELU SGB