Porozmawiaj z
konsultantem
  • Dokonaj wyboru tematu rozmowy
  • Podaj swoje dane kontaktowe

Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem w ciągu 24 godzin.

  • Preferencyjne kredyty dla Każdego

    Bank Spółdzielczy w Przysusze z siedzibą w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Grodzka 3, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

    Bank Spółdzielczy w Przysusze z siedzibą w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Grodzka 3, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy:


    Bank Spółdzielczy w Przysusze będąc instytucją zaufania publicznego, realizując swoją misję dąży do działania w sposób przejrzysty i profesjonalny w celu najpełniejszego zaspokojenia potrzeb klientów. Kieruje się etyką i uczciwością we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

    Reklamacje od klientów Bank przyjmuje w formie:

    • pisemnej - osobiście w siedzibie Banku lub dowolnej placówce Banku
    • listownej - na adres jednostki organizacyjnej w której klient posiada rachunek
    • faksem na numer (48) 675-23-71


    Reklamacja winna być złożona na formularzu dostępnym w Banku oraz na stronie internetowej Banku.

    Pobierz druk reklamacji:

    Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków


    Dla klienta indywidualnego:

    Dla klienta instytucjonalnego:

    Aktualności

    Mastercard: karta praktyczna i ładna – sprzedaż premiowa kart
    18/03/2019
    News
    Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży
    27/02/2019
    News
    Projekt Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży, BAKCYL stanowi przykład społecznie odpowiedzialnego współdziałania na rzecz podniesienia poziomu wiedzy finansowej młodego pokolenia Polaków. Opiera się na zaangażowaniu pracowników banków w roli trenerów, wolontariuszy. Pracownicy Banku Spółdzielczego w Przysusze również przyłączyli się do tego projektu.
    Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE i możliwością realizacji scenariusza "hard brexit"
    19/02/2019
    News
    Zmiana godzin otwarcia placówek BS Przysucha
    18/02/2019
    News
    Zmiana godzin otwarcia placówek BS Przysucha
    Zmiany w regulaminie - klienci indywidualni
    04/01/2019
    News
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dbając o rozwój funkcjonalności produktów bankowych, a także mając na uwadze dostosowanie do zmian przepisów prawa oraz zwiększenie bezpieczeństwa dokonywanych przez Państwa transakcji, Bank Spółdzielczy w Przysusze wprowadza zmiany w „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych”.
    Zmiany w regulaminie - klienci instytucjonalni
    04/01/2019
    News
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dbając o rozwój funkcjonalności produktów bankowych, a także mając na uwadze dostosowanie do zmian przepisów prawa oraz zwiększenie bezpieczeństwa dokonywanych przez Państwa transakcji, Bank Spółdzielczy w Przysusze wprowadza zmiany w „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”.